BLACK FRIDAY 20% kedvezmény minden termékre! Kedvezménykód: BLACK20

Csere és visszatérítés

Amennyiben vissza szeretné küldeni a megrendelését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a shop@solinfo.hu e-mail címen. Ha téves, sérült vagy hibás terméket kapott, kérjük, küldjön nekünk e-mailt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül, valamint csatoljon jól látható képeket a termékről és annak csomagolásáról. Miután feldolgoztuk üzenetét, a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel a visszatérítés kapcsán.

A fogyasztót a Kormányrendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga, amelyet 14 napon belül gyakorolhat. Bővebben az Általános Szerződési Feltételek (link) menüpont alatt.

Abban az esetban ha szeretné a termékeket kicserélni vagy visszatéríteni, tudnia kell:

1. A visszaszállított termékeknek ugyan abban az állapotukban kell lenniük, mint amikor kézhez vette őket.

2. A terméket újracsomagolhatóak az eredeti vagy azzal egyenértékű csomagolásban.

A visszatérített csomag kézhezvétele után leellenőrizzük a termékek állapotát és ha szükséges visszafizetjük a visszaküldött termékek összegét. Ne feledje, a Solinfo Shop semmi esetre sem fizeti a visszatérítési költségeket és nem fogadja el az utánvétellel postázott csomagokat.

A sérült terméke(ke)t sajnos nem tudjuk elfogadni visszaküldés esetén, ha nem lehet megállapítani, hogy a termék a kiszállítás során sérült meg.

Visszaküldés 5 lépésben:

1: Mielőtt visszaküldené a termék(ek)et, kérjük, küldje el nekünk e-mailben a megrendelés számát, hogy eljuttathassuk Önnek a visszatérítési űrlapot és a címet.

2: Töltse ki a visszatérési űrlapot, és a számla egy példányának kíséretében és küldje vissza nekünk a termék(ek)et az Ön által választott szállítóval. Ne felejtse el megadni a rendelési számot, a nevet, az e-mail címet, a postai címet és a telefonszámot arra az esetre, ha kapcsolatba szeretnénk lépni Önnel. Javasoljuk egy nyomonkövethető kézbesítési módszer alkalmazását, mivel a Solinfo Shop nem vállal felelősséget a szállítás során elveszett vagy sérült termékekért.

3: Címezze meg a csomagot az általunk küldött címre.

A visszaküldési díjak sajnos nem téríthetők vissza.

4: Visszaküldési kérelmét a lehető leghamarabb feldolgozzuk. Miután megérkezett hozzánk, megerősítő e-mailt küldünk. Amennyiben a termék(ek)et ki akarja cserélni egy másikra, vissza kell küldenie, és új megrendelést leadnia.

5: Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés összegének tényleges visszatérítése akár 30 munkanapot is igénybe vehet. Sajnos, a szállítási költséget nem tudjuk visszatéríteni.